poniedziałek, 27 lutego 2012

OCZY


















OCZY NAPEŁNIONE SŁOŃCEM
Z NIEBA WSZYSTKO WIDZĄCE
NADMORSKIE PLAŻE GORĄCE
CHMURY WCIĄŻ SZYBUJĄCE

WIDZĄ OGRODY KWITNĄCE
RÓŻE CUDOWNIE PACHNĄCE
DZIKIE KWIATY NA ŁĄCE
DZIECI DLA MAM ZRYWAJĄCE

OCZY NAPEŁNIONE SŁOŃCEM
WIDZĄ SERCA PŁONĄCE
A KIEDY SERCE CIERPIĄCE
WIDZĄ SWE ŁZY PŁYNĄCE

OCZY NAPEŁNONE SŁONCEM
JASNO ROZSWIETLAJĄCE
GDY SĄ ŁZY WYPŁYWAJĄCE
TĘCZĄ SIĘ POKRYWAJĄCE

OCZY ZASLEPIONE SŁOŃCEM
NIE WIDZĄ SERC GDY CIERPIĄCE
O MIŁOSĆ BŁAGAJĄCE
OCZY NAPEŁNIONE SŁOŃCEM

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Nie byłam tą, której tulenia byś pragnął. Zaślepiona gorącej miłości słońcem nie widziałam, iż twoje serce nie w mą strone gorejące. Od twojego Syna dostałam wiele miłości i cudnych kwiatów co rosły na łące. On mnie naprawde kochał.Lecz ty w swym wielkim egoiźmie nie daleś nam szansy na przyszlości dni miłością tętniące. Wypowiedzialeś w mym kierunku słowa wielce raniące. Słowa które zabiją serce największą miłością gorejące.